БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры:
Шаймерденов С.Д _____
« ___ »______ 2024 ж
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы
17 наурыздағы № 68 бұйрығы
негізінде
«Теңдік орта мектебі »КММ
педагог-психологының 2024-2025 оқу жылына арналған
жылдық жұмыс жоспары
Мақсаты:
Білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
- Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың сәтті әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;
- Әрбір білім алушыға оның жеке тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерттеу негізінде жеке көзқарасты қамтамасыз ету;
- Оқушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;
- Білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру;
- Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлық әрекеттерін ескерту және олардың уақытылы түзету.
№
Р/с |
Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны
|
Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі | |||
1. | Баланың мектепке дайындығын анықтау Керн Йерасик әдісі | Психодиагностика | 1-сынып
|
Қыркүйек | Тесттілеу
|
Әлеуметтік педагог
Педагог психолог Сын жетекші |
Хаттама
Талдау ұсыныс
|
|||
2 | Бейімделу сатысындағы оқушылардың ата-аналармен сухбат
|
Кеңес беру
ағарту |
1,5-сыныптар | Қыркүйек | Кеңес беру, сұхбат | Әлеуметтік педагог
Педагог психолог Сын жетекші |
Кеңес беру журналына тіркеу | |||
3 | -Оқушылардың оқу үдерісіне бейімделуін анықтау.
— Мектептегі мотивацияны зерттеу. /Н.Г. Лусканова/; — Баспалдақ әдістемесі /В.Г.Шур/ |
Психодиагностика
|
5-сыныптар
|
Қыркүйек
|
Проективтік әдістемесі.
|
Педагог психолог
Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Хаттама
Талдау ұсыныс
|
|||
4 | Социометриялық зерттеулер әдістемесі. Дж.Морено
|
Психодиагностика
|
2-9-сыныптар | қыркүйек | Сауалнама | Педагог- психолог
Сын жетекші Әлеуметтік педагог |
Хаттама
Талдау ұсыныс
|
|||
5 | Әртүрлі санаттағы оқушылардың отбасыларымен танысу | Педагогикалық-психологиялық ағарту | 1-9-сыныптар | Қыркүйек | Рейд | Педагог- психолог
Сын жетекші Әлеуметтік педагог |
Акт | |||
6 | Мектепке келген жас мамандармен сұхбат | Ағарту, кеңес беру | Қыркүйек | Сұхбаттасу | Педагог-психолог
|
КБ журналы | ||||
7 | 1,5 сыныптардың ата-аналар жиналысында балалардың бейімделу кезеңіндегі ерекшеліктері «Мектептегі бейімсіздік себептері» туралы мәлімет | Педагогикалық-психологиялық ағарту | Ата-аналар | Қыркүйек | Әлеуметтік желіге ұсыныс жүктеу | Педагог- психолог
Сын жетекші Әлеуметтік педагог ДТІЖО |
КБ журналы | |||
8 | Мектепшілік қыздар клубының жұмысын ұйымдастыру | Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары | Қыркүйек | Отырыс | Педагог- психолог
Сын жетекші ДТІЖО Мектеп медбикесі |
Жоспар
|
||||
9 | Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау және талдау /жылдық, апталық жұмыс жоспарын, жылдық жұмыс талдауын, статистикалық анықтаманы жасау/ | Әдістемелік-ұйымдастыру жұмыстары | Қыркүйек | Жоспар | Педагог- психолог
|
|||||
10 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Қыркүйек | Жасырын сауалнама және сухбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
Сын жетекші Әлеуметтік педагог ДТІЖО |
Талдау
ұсыныс |
|||
11 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Қыркүйек | Педагог- психолог
ДТІЖО |
Журналға тіркеу | |||||
12 | Тұлғалық ерекшеліктерді анықтау бойынша
v Темперамент, «Баспалдақ» әдісі / С. Г. Якобсон, В. Г. Шур/. |
Психодиагностика |
2- сынып 6-8 сынып 2-4 сынып |
Қазан |
Тесттілеу, Сауалнама | Педагог- психолог
|
Қорытынды хаттама |
|||
13 | Аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау | Психодиагностика | 3-9-сыныптар | Қазан | Тесттілеу, Сауалнама | Педагог- психолог
|
Хаттама
Тізім жасақтау |
|||
14 | Филлипс мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті. | Психодиагностика | 5-7-сыныптар | Қазан | Тесттілеу | Педагог- психолог
|
Талдау
Мониторинг |
|||
15 | «Мен 5-сынып оқушысымын» | Түзету-дамыту | 5-сынып | Қазан | Бағдарлама | Педагог- психолог
|
Топтық және жеке жұмыс журналына тіркеу | |||
16 | «Алақай, мен оқушы баламын» | Түзету-дамыту | 1-сынып | Қазан | Бағдарлама | Педагог- психолог
|
Топтық және жеке жұмыс журналына тіркеу | |||
17 | «Сырғалым» қыздар клубы және «Аналар мектебімен» жұмыс | Ағарту | 5-9-сыныптар | Қазан | Отырыс | Педагог- психолог
ДТІЖО |
хаттама | |||
18 | «Сынып жетекшісінің жұмысына кәсіби бағдар» | Ағарту | Сынып жетекшілер | Қазан | Тимбилдинг | Педагог- психолог
ДТІЖО |
Хаттама
Ақпарат |
|||
19 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Қазан | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
ДТІЖО Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Талдау
ұсыныс |
|||
20 | «Сенім » қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Оқушылар | Қазан | Педагог- психолог
|
Журналға тіркеу | ||||
21 | «Мен өмірді сүйемін» бағдарламасы | Түзету-дамыту | Қатер тобы | Қараша /каникулдық мектеп/ | тренингтер | Педагог- психолог
|
ақпарат | |||
22 | Бейіналды даярлық және бейіндік оқыту үрдісі бойынша
v Дж.Голландтың кәсіпті қалау сұрақнамасы. v Климовтың дифференциалды диагностикалық сауалнамасы. |
Психодиагностика | 9-сынып | Қараша | Тесттер жиынтығы | Педагог- психолог
Әлеуметтік педагог
|
Талдау
Ұсыныс |
|||
23 | Дарынды балалармен жұмыс бойынша
v Мюнстерберг Әдісі; Қысқа нұсқаулық тест; v Мәдени-еркін интеллект тесті (CFIT) /Р. Кеттел/. «Дарындылық картасы» әдістемесі (А. И. Савенков). 4К, Қабілет орталығымен жұмыс |
Психодиагностика | 2-9-сыныптар | Қараша | Тесттер мен әдістемелер | Педагог- психолог
|
Тізім
Ұсыныс
|
|||
24 | Кәмілеттік жасқа толмағандар арасындағы кұқық бұзушылық, буллинг және кибербилингтің алдын алу | Ағарту | 1-9-сынып оқушыларының ата-аналары және сынып жетекшілер | Қараша | Сұхбат, кездесу, дәріс | Педагог- психолог
ДТІЖО Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Ақпарат
хаттама |
|||
25 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Қараша | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
ДТІЖО Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Талдау
ұсыныс |
|||
26 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Қараша | Педагог- психолог
ДТІЖО
|
Журналға тіркеу | |||||
27 | Баланың мектепке дайындығын анықтау Керн Йерасик әдісі | Психодиагностика | 1-сынып
|
Желтоқсан | Тесттілеу
|
Әлеуметтік педагог
Педагог-психолог Сын жетекші |
Салыстырмалы мониторнг
|
|||
28 | v Жасөспірімдердің аутодестрективті мінез-құлқын бағыттылығын зерттеу: ИСН тесті.
v Мен өмірді сүйемін
|
Психодиагностика | 4-9-сыныптар | Желтоқсан | Тесттілеу
Эссе
|
Әлеуметтік педагог
Педагог психолог Сын жетекші |
||||
29 | «Жетістікке бірге жетеміз» | Ағарту | Пед ұжым | Желтоқсан | МАК техникасы | Педагог-психолог
|
Ақпарат | |||
30 | «Бала жаны» | Ағарту | 1-4-сын ата-аналары | Желтоқсан | МАК техникасы | Педагог-психолог | Ақпарат | |||
31 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Желтоқсан | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
ДТІЖО Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Талдау
ұсыныс |
|||
32 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Желтоқсан | Педагог- психолог
ДТІЖО Сын жетекші Әлеуметтік педагог
|
Журналға тіркеу | |||||
33 | Жарты жылдық жұмысқа есеп | Ұйымдастыру-әдістемелік | Педагог- психолог
|
|||||||
34 | «Мамандық таңдаудағы 10 қате». Оқушыларға ұсыныстар
|
Профориентациялық кеңес | 9 сыныптар | каңтар | Диагностика нәтижелері бойынша кеңес/
оқушылардың кәсіби бағытын талқылау |
Әлеуметтік педагог
Педагог- психолог
|
Кеңес журналы | |||
35 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу жұмыстары бойынша
v Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі /Рогов бойынша/. v Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы/ Айзенк/. v «Кактус» Проективтік әдістемесі. |
Психодиагностика
|
4-9-сынып | Қаңтар | Педагог- психолог
|
Тізімді жаңарту | ||||
36 | Балалар суицидінің алдын алу бойынша сынып жетекшілеріне арналған әдістемелік ұсыныстар
|
Ағарту ж/е алдын алу | сынып жетекшілер | қаңтар | жадынама | Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Мектеп медбикесі |
ақпарат | |||
37 | «СӨС дегеніміз не?» сабағы
«Көңіл-күйіңізге әсер етіп, оны жақсартыңыз», «Депрессия», Никотин деген — у» сабағы «Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, таксомания, темекі шегудің алдын алу» сабағы
|
Ағарту ж/е алдын-алу | 1-4 сынып
5-7 сынып 8-9 сынып
2-9-сыныптар |
Қаңтар | Профилактикалық сабақтар
байқау |
Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Мектеп медбикесі |
Әзірлеме
ақпарат |
|||
38 | Оқудағы олқылықтарды алдын алу жұмыстары бойынша
v Оқу мотивациясын зерттеу сауалнамасы; v Оқушылардың пәндерге қатынасы.
|
Психодиагностика | 2-9 сынып | Жыл бойы | Тесттілеу
Сауалнама |
Педагог-психолог | Анықтама | |||
39 | «Сырғалым» қыздар клубымен отырыс | Ағарту | 5-9-сыныптар | Қаңтар | Отырыс | Педагог- психолог
ДТІЖО Мектеп медбикесі |
хаттама | |||
40 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Қаңтар | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Мектеп медбикесі |
Талдау
ұсыныс |
|||
41 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Қаңтар | Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Журналға тіркеу | |||||
42 | «Ерте жүктілік зияны», «Қорлауды қалай жеңуге болады?» | Ағарту ж/е алдын алу
|
7-9- сынып | Ақпан | Конференция | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі |
Хаттама | |||
43 | Балалармен өзара әрекеттесу ережелері. «Ересектерге арналған Шпаргалка» | Ағарту ж/е алдын алу
|
5-9-сынып ата-аналар | Ақпан | Тимбилдинг | Педагог- психолог
|
Хаттама | |||
44 | Педагогикалық күйінудің алдын алу | Ағарту ж/е алдын алу
|
Пед ұжыммен | Ақпан | Коучинг | Педагог- психолог | хаттама | |||
45 | «Әсемай» қыздар клубымен отырыс | Ағарту | 5-9-сыныптар | Ақпан | Отырыс | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО |
хаттама | |||
46 | Кәмілеттік жасқа толмағандар арасындағы кұқық бұзушылық, буллинг және кибербилингтің алдын алу | Ағарту | 1-9-сынып оқушыларының ата-аналары және сынып жетекшілер | Ақпан | Сұхбат, кездесу, дәріс | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Ақпарат
хаттама |
|||
47 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Ақпан | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Талдау
ұсыныс |
|||
48 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Ақпан | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Журналға тіркеу | |||||
49 | «Мамандық таңдаудағы 10 қате».
Диагностика нәтижелері бойынша кеңес/
|
Кеңес беру | 9 сыныптар | Наурыз | оқушылардың кәсіби бағытын талқылау | Педагог- психолог
Әлеуметтік педагог |
Оқушыларға ұсыныстар Кеңес журналы | |||
50 | «Балалардың эмоционалды мәселелері»,
«Теріс және жағымсыз эмоциялар». |
Кеңес беру
|
Ата-аналар | Наурыз | Жадынамалар
|
Педагог- психолог
Әлеуметтік педагог |
Кеңес журналы | |||
51 | «Әсемай» қыздар клубымен отырыс | Ағарту | 5-9-сыныптар | Наурыз | Отырыс | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО |
хаттама | |||
52 | «Қыздарға әсемдік жарасады» | Әдістемелік-ұйымдастыру бағыты | 5-9-сынып
1-4-сынып |
Наурыз | Байқау | Педагог- психолог
ДТІЖО Педагог-ұйымдастырушы |
Ақпарат | |||
53 | Бастауыш және орта буын сабақтастық жұмыстары | Психодиагностика | 4-сынып | Наурыз | тест | Педагог- психолог
|
талдау | |||
54 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Наурыз | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Талдау
ұсыныс |
|||
55 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Наурыз | Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Журналға тіркеу | |||||
56 | Балалар суицидінің алдын алу бойынша сынып жетекшілеріне арналған әдістемелік ұсыныстар жадынамасы.
|
Кеңес беру | Сынып жетекшілері | сәуір | Ұсыныстар
|
Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
кеңес журналы | |||
57 | «Креативті ойлар жәрмеңкесі» | Ағарту ж/е алдын алу | Педагогикалық ұжымс | сәуір | Тимбилдинг | Педагог- психолог
|
Хаттама | |||
58 | Профиль әдістемесі | психодиагностика | 9-сынып | Сәуір | тестілеу | Педагог- психолог
|
талдау | |||
59 | «Балалық шақтағы салауатты өмір салты – өмір бойғы денсаулық кепілі!». | Кеңес
|
Ата-аналар | Сәуір | Презентация | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі |
Кеңес журналы | |||
60 | Кәмілеттік жасқа толмағандар арасындағы кұқық бұзушылық, буллинг және кибербулингтің алдын алу | Ағарту | 1-9-сынып оқушыларының ата-аналары және сынып жетекшілер | Сәуір | Сұхбат, кездесу, дәріс | Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Ақпарат
хаттама |
|||
61 | Білім алушылар арасындағы құқық бұзушылық фактілерінің алдын алу.
/буллинг, кибербулинг,бопсалау, жыныстық қолсұғушылық/ |
Ағарту ж/е алдын алу
Психодиагностика
|
1-9-сынып | Сәуір | Жасырын сауалнама және сұхбаттасу
Рейд |
Педагог- психолог
Мектеп медбикесі ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Талдау
ұсыныс |
|||
62 | «Сенім» қызметінінің жұмысын ұйымдастыру | Ағарту ж/е алдын алу
|
Сәуір | Педагог- психолог
ДТІЖО Әлеуметтік педагог |
Журналға тіркеу | |||||
63 | МАД тобы тәрбиеленушілерімен жұмыс | Психодиагностика | МАД | Мамыр | Проективті әдістеме
Сұхбат |
Педагог- психолог
|
Мониторинг | |||
64 | Қорытынды аттестаттауға оқушыларды дайындау бойынша
v «Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамалары. |
Жадынамалар
|
9сынып Ата аналар
|
Мамыр
|
Хаттама
|
Педагог- психолог
|
Кеңес беру журналы | |||
65 | Сұраныс бойынша кеңестер | Кеңес | Ата-аналар
Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы | Кеңес журналы | Педагог- психолог
|
Кеңес беру журналы | |||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | ||||||||||
1 | 1,5 сынып оқушыларының бейімделу деңгейі туралы есеп | Есеп | Педкеңес, Мұғалімдер | Қараша | Педагог- психолог
|
|||||
2 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс туралы педконсилиумға есеп | Есеп, оқушыға мінездеме | Педконсилиум | Желтоқсан | Педагог- психолог
|
|||||
3 | Психологиялық қызметтің бірінші жартыжылдық есебі | Есеп | Әкімшілік | Желтоқсан | Педагог- психолог
|
|||||
4 | 9-сыныпта кәсіптік бағдар беру және бейінді таңдау бойынша жұмыс туралы есеп | Есеп | Педкеңес | Педагог- психолог
|
||||||
5 | Оқушылардың аутодеструктивті мінез-құлқының, құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша, салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жүргізілген жұмыстар туралы есеп. | Есеп | Әкімшілік | І -ІІ
жартыжылдық |
Педагог- психолог
|
|||||
6 | Психологиялық қызметтің жылдық аналитикалық талдау есебі | Есеп | Әкімшілік | Мамыр | Педагог- психолог
|
Педагог-психолог:______________________